Dobre maniery w zakładzie pracy

Dobre maniery w zakładzie pracy są takie same jak gdziekolwiek indziej, rządzą się podobnymi prawami i do podobnych celów zmie­rzają by dobrze ułożyć sobie stosunki między ludźmi. Oglądałem niedawno reportaż o winiarstwie francuskim i w tym filmiku (krajobrazy, winnice, piękne zabytki) padły takie słowa: „Ruchy pracownika piwnicy, gdzie przechowywane są wina, charak­teryzuje wielka elegancja…” I rzeczywiście, na ekranie widzieliśmy robotnikadżentelmena, tanecznym krokiem przemierzającego odleg­łości między beczkami, uważnie pochylającego się nad kurkiem, z którego tryska płyn barwy złota…
Skąd się bierze owa elegancja fizycznego pracownika? Nie da się jej tłumaczyć tylko tradycją kręgu zawodowego, sięgającą czasów dynastii Burbonów. Są tacy, którzy wiedzą , że elegancja dobrze się sprzedaje. Jeśli tak a wszystko jedno, skąd się to wywodzi to niechby i nasi właściciele prywatnych firm zdali sobie z tego sprawę! A za nimi ich pracownicy. Są już pierwsze tego objawy, więc bądź­my dobrej myśli: ten sposób pozyskiwania klientów nic nie kosztuje, w każdym razie o wiele mniej niż reklama. Skuteczny jest natomiast niewątpliwie!

Witaj na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących świata mody i urody, będę tutaj zamieszczała wpisy dotyczące doboru odpowiedniej stylizacji do Twojej figury, aktualnych trendów w makijażu i czy pielęgnacji paznokci.